2008-12-16

Fäktbloggen goes foto!

Hej på er, förhoppningsvis, återvändande läsare. Jag, Charlotte (även kallad Challe), har nu tagit över Fäktbloggen och tänker använda den för att lägga upp bilder. Jag har med jämna mellanrum med mig kameran på tävlingar och passar på att plåta när jag hinner eller inte behöver fokusera på mitt egna tävlande/dömade. De bilder jag lägger upp kommer väl få någon lite kommentar, vi får se hur det blir. Vill ni ha bilderna så går det bra att maila till mig (charlotte.levin01[at]gmail.com), men oftast kommer de nog ligga uppe i ganska stora format. Vill ni själva skicka in bilder så går det också strålande! Jag tar gärna emot florett-bilder, eftersom jag sällan (kan nästan läsas aldrig) är på tävlingar där jag kan plåta detta, detsamma gäller sabel.

Bilden ovan är från JSM förra året i matchen mellan Viktor von Platen och Jens Vikenborg (semi, om jag minns rätt).

2 kommentarer:

  1. kul, lycka till =)

    /Filip

    SvaraRadera
  2. Najs. Sjekk http://uppsalapisten.blogspot.com for bilder fra UF.

    SvaraRadera