2007-05-30

Fyll i bubblan


Vad säger fäktaren på bilden?

17 kommentarer:

  1. hmm, antingen "vi hörs kompis" eftersom han taggar iväg, lr typ "ångest!" eftersom han blir träffad:D alternativt nåt könsord

    SvaraRadera
  2. Jag kanske borde byta vapenhand

    SvaraRadera
  3. Självklart!
    Bättre fly än illa fäkta!
    Rskå

    SvaraRadera
  4. Det är straffet för att du fäktar värja i shorts!

    SvaraRadera
  5. -det var inte det här jag menade när jag sa att vi skulle "sticka iväg och få någonting i kistan"

    SvaraRadera
  6. - JAG VILL INTE! :(

    SvaraRadera
  7. HAHA nu fick jag honom i min monsterkvart nu är det bara att sätta stöten också!

    SvaraRadera
  8. AAAAAAAAHHHHHHHHHHHH!!!

    SvaraRadera
  9. Lägg av brossan, jag lät dig ju vinna quizet så nu kan väl jag få vinna.

    SvaraRadera
  10. Mmmm... Fet chans... Jag tabbade ju mig i kryzzet, saa inte en chans att du faar denna...;o)

    Och för övrigt säljer jag de rätta svaren för en ny spetsskruv... ;o)

    SvaraRadera
  11. hörru mega-man, hur gåre med min fäktbag? :D

    SvaraRadera
  12. Vilken? ;o)
    Beställning e paa väg....

    SvaraRadera
  13. "Beställning är på väg?" :O Har du beställt den eller är du på väg att göra det? ;P

    SvaraRadera
  14. bättre fly än illa fäkta

    SvaraRadera
  15. Mamma, Mamma AJ!

    SvaraRadera