2010-01-19

Vädjan

0001

Jag har de senaste tävlingarna försökt ändra på mitt plåtande. Jag har försökt hitta nya vinklar och nya “motiv”.  Motiv kanske är fel ord, men nya situationer i fäktningen, inte bara utfall och fleche. Är det intressant att se vad som händer vid sidan av pisten också? Är det någon som roas av domarbilder? Är det kul med “komiska bilder” (dvs, bilder med inslag av lustiga detaljer)? Är en fäktare som faller av värde, eller är det då intressantare att se ett utfall? Snälla, hör av er! Kommentera anonymt, använd reaktionerna, maila, peta på mig på tävlingar – hör av er helt enkelt!

3 kommentarer:

  1. Lustiga bilder slår ju allt. Dessutom alltid roligt att se folk som ramlar?

    domare är ju en stor del av fäktning också så få in dem på några bilder också vore ncie..

    SvaraRadera
  2. Den här bilden var toppen! fler såna :) Och ja, folk som ramlar är alltid roligt... skulle vara kul med lite coaching-bilder också

    SvaraRadera
  3. Jag uppskattar alla slags bilder. Kul att du håller på!

    SvaraRadera