2009-06-23

Facebook, igen

Jag har lagt upp ett par bilder på fejjan, i den finfina gruppen som jag uppmuntrar alla läsare att gå med i. Bilderna jag lägger där är de jag inte känner gör sig bra på bloggen, eller helt enkelt inte har plats för. Det kan ibland kännas tradigt med så många bilder från samma tävling så länge.

Vilket system har ni förresten gillat bäst, de där jag monsteruppdaterar i få inlägg eller de där bilderna portioneras ut en och en, möjligen två och två?

Fråga angående fotoalbumet på Facebook: Ska jag behålla ALLA bilder jag lägger in, eller bara ha de från senaste tävlingen?

Facebook-gruppen, med extra bilder.

3 kommentarer:

  1. Därför att det är otympligt med album à 200-300 bilder?

    SvaraRadera
  2. Asch. Folk vill ju se bilder. När de väl är upplagda finns det väl egentligen ingen anledning att ta bort dem. Isåfall vore ju slitet att lägga upp dem halvt förgäves om de ändå tas bort månaden senare.

    SvaraRadera