2009-05-30

Close-up

Den här bilden är lite speciell. Eller, speciell och speciell. Den skiljer sig från de andra. Den har en ganska kraftig beskärning, som jag inte har gjort i Photoshop eller annat program. Bilden ser ut så från början. Jag kanske inbillar mig, men jag funderade ett tag på vad ni skulle tycka om den. Är den för "svår"? Eller bara spännande? Kommentera mera! Ju mer feedback jag får, desto bättre blir bilderna (förhoppningsvis).

By the way, I've realized I have a few non-Swedish followers. Hello to you all! Don't be afraid to comment, I appreciate all feed back I can get!

3 kommentarer:

  1. Jonas Thunberg30 maj, 2009 21:53

    en av de bästa hittills.

    SvaraRadera
  2. Håller helt med!!! I teorin så skulle man (om man har kunskapen och Tiden) kunna ta bort personen i bakgrunden. Skulle göra den redan Vassa bilden en vassare. En reflexion: Lite tråkigt att värjfäktarna inte använder masker med plexiglas. Skulle säkert vara en intensiv och fokuserad blick.

    SvaraRadera