2009-03-07

Mellanakt


Matchen i 64-tablån mellan Sturla Torkildsen (NOR) och Jerôme Jeannet (FRA). Det piper för att annonsera stöt.


Jeannet jublar, yes jag satte den!


Torkildsen anser sig veta bättre och börjar sekunden efter också han att jubla!


Jeannet: Va, vänta. Varför jublar han? Nej, det var hans stöt! Mais merde! Putain!

Fransmannen var minsann inte blyg att visa sitt missnöje med sin insats i miner på pisten (inget fult, bara illa dold känsla av misslyckande).

Jag har kollat igenom bilderna från idag, och raderat en hel del (från 1100 till 400). Har tagit upp diskussionen med min kamera om var fokus ska ligga , eftersom den envisades med att ha det i bildens mitt oavsett vad jag tyckte var intressant (inställningenn fixad och imorrn bör det bli bättre!). Vad det gäller kvalitén så finns det fyra kategorier: dåliga bilder, bilder som har bra inställningar men rätt tråkigt motiv, bilder dåliga inställningar men bra motiv och sen de som är bra på både inställning och motiv. De ca 1100 bilder jag har knäppt av erbjuder en mix av de fyra, så man får överväga vilket jag egentligen ska ge en chans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar