2009-01-19


Lite bilder från helgens prisutdelningar, till att börja med. Tyvärr inte från äldre ungdom Herrar och damer ännu, eftersom jag själv stod på pisten då. Inte heller någon från damernas juniorklass - eftersom jag stod på pallen och kamerans batterier inte ville komma överrens med kompisen som höll i kameran.
Kom på en sak, om ni någon gång ser en bild ni vill att jag ska ta bort så säg till. Rätt ska vara rätt.
1. Seniorer damer, utan vinnaren
2. Juniorer herrar
3. Kadetter Damer
4. Kadetter herrar
5. Seniorer herrar
6. Fair Play
7. Yngre ungdom damer
8. Yngre ungdom herrar

7 kommentarer:

  1. en kul grej är att de flesta klubbarna har blåa tröjor.

    SvaraRadera
  2. de ser ju likadana ut overallerna. gfks är lite snyggare än de andra bara

    SvaraRadera
  3. Vad då GFK har snyggare?
    Föra fan vem kör mörk blå & blå först?
    KF99 är bäst

    SvaraRadera
  4. Det handlar väl inte om vem som är först? Det handlar väl ändå om vem som är snyggast?
    Jag måste säga att bägge två är ganska snygga, men kanske lite plus till GFK.

    Annars tycker jag Ängby har den snyggaste av alla.

    SvaraRadera
  5. borde man inte straffas när man inte står på pallen vid prisutdelning? ara straffades. inte snyggt när 1an är försvunnen.

    SvaraRadera
  6. Alla (nastan alla klubbar) besteller fardiga design av adidas med samarbete av stadium eller nan annan blir det altid biligare.. men finns risk att nagra till valjer lika dana,

    Jag kan hjalpa er med traningsoverall till hella kluben,
    i mitt offer kommer ocksa: vinter/sommar jackor, fleece jackor, fleece vestar, shorts, t-shirts, polo-shirts, strumpor, faktbaggar, traningsoverall i olika textil, design etc,
    alting blir i dena farger som ni valjer, naturlitsviste med klubens logo,
    OBS, det ar inte tryck som vanligt, alla logo och namn blir brodering!!!!

    SvaraRadera
  7. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera